.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشت ۸ هزار هکتار کلزا در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران : تاکنون ۸ هزار و ۷۱۷ هکتار قرارداد کشت کلزا در استان منعقد و ۸ هزار و ۸ هکتار کلزا کشت شد.
کشت ۸ هزار هکتار کلزا در مازندران

به گزارش شمال نیوز، حسن عنایتی کلیجی در هفتمین جلسه کشت پاییزه استان با بیان اینکه اگر عملکرد خوبی در کشت پاییزه استان داشته باشیم قطعا این کشت‌ها اقتصادی و قابل قبول خواهد بود، گفت: مرکز تحقیقات باید طرحی ارایه کند که ارقام اقتصادی با بالاترین عملکرد را در شرایط اقلیمی فعلی معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸ هزار و ۷۱۷ هکتار قرارداد کشت کلزا در استان منعقد و ۸ هزار و ۸ هکتار کلزا در استان کشت شد، ادامه داد: ۶ هزار و ۱۴۹ هکتار از مزارع کشت شده کلزا سبز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۳۵۱ کیلوگرم بذر بین ۴ هزار و ۷۶۶ بهره بردار توزیع شد، افزود: ۵۴ هکتار مزارع کشت شده کلزا تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

عنایتی با اشاره به اینکه ۵۶ هزار و ۴۰۰ هکتار مزارع مازندران به کشت گندم اختصاص پیدا کرد و تاکنون ۵ هزار و ۹۴۴ هکتار کشت صورت گرفت، اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۴۵ تن بذر گندم بین ۲ هزار و ۴۶۷ نفر از بهره برداران کشت این محصول قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۲۹ هزار و ۶۱۲ هکتار سطح ابلاغی جو در مازندران است که تاکنون ۱۰ هزار و ۲۷۸ هکتار کشت شده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.